Jak nakupovat

1. Jak nakupovat?

1.1 Vyberte si zboží
Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v levém menu vyberte kategorii), nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, které hledáte.
1.2 Vložte zboží do košíku
Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko KOUPIT. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.
1.3 Přejděte k pokladně
Z košíku pokračujte tlačítkem OBJEDNAT k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše osobní údaje - jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel), Váš email (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám zašleme potvrzení o přijetí a následně o expedici objednávky) a Vaše telefonní číslo (nutná podmínka zejména při dopravě prostřednictvím PPL a také při obsáhlejších objednávkách). Dále způsob doručení, způsob platby, případně pobočku k osobnímu odběru. Stisknete-li POTVRDIT, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení.
1.4 Metody platby
V současné době nabízíme platbu dobírkou při převzetí zboží, placení předem na náš účet, on-line ePlatbu pro eKonto a platbu v hotovosti, platební kartou či poukázkami při osobním odběru v lékárně. Připravujeme možnost platit také online platební kartou MasterCard a Visa (využíváme bezpečné platby za použití protokolu "3-D secure" podporovaného karetními asociacemi). Ceny jsou platné v okamžiku uskutečnění nákupu.

2. Co se stane po objednávce?

2.1 Potvrzení objednávky
Po obdržení objednávky Vám automaticky odešleme (v případě, že jste si to vyžádali při registraci) potvrzovací email. Je-li zboží skladem, budeme ho obratem expedovat.
2.2 Expedice objednávky
Je-li zboží skladem a objednávka bude přijata, bude co nejdříve expedována. Pokud některá položka z objednávky skladem nebude, bude zboží obratem objednáno u našich dodavatelů. V tomto případě Vám bude zboží odesláno obvykle během 2-3 pracovních dnů. V případě prodloužení doby dodávky chybějícího zboží Vás budeme písemně či telefonicky informovat.
2.3 Lhůta pro vrácení zboží
Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz.
Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na váš účet po doručení zboží na naši adresu obvykle do 5-ti pracovních dnů.
2.4 Storno objednávky
Objednávku můžete stornovat na detailu objednávky (v menu "Seznam objednávek" si vyberete příslušnou objednávku, pokud jste přihlášeni na svém účtu), a to do chvíle, než začne být objednávka zpracovávána. Pokud se rozhodnete objednávku stornovat později avšak ještě před vlastní expedicí, zavolejte nám na telefon uvedený v kontaktech.

Na začátek stránky Doporučit tento web známému